Sådan oprettes et websted

Der er mange mennesker, der forsøger at opbygge et websted til deres virksomhed. Du vil sandsynligvis have brug for et websted, uanset om din virksomhed er en lille eller stor virksomhed. Det giver dig mulighed for at markedsføre produkter og tiltrække kunder. Det er nu nemmere end nogensinde at oprette et websted takket være teknologi. Vi dækker det grundlæggende ved oprettelse af websteder, herunder hvordan man bruger et indholdsstyringssystem, tilføjer logoer og optimerer sideindlæsningstider.

Et indholdsstyringssystem

Den bedste måde at opbygge websteder på er med indholdsstyringssystemer. De er enkle at bruge og giver dig mulighed for nemt at administrere dit indhold. Mange af dem inkluderer brugerroller og andre funktioner som tredjeparts plugins eller temaer. Nogle CMS er i stand til mobil lydhørhed og e-handel. Hvis du har brug for at administrere flere underdomæner på dit hjemmeside, kan et CMS hjælpe.

Tilføjelse af et logo

Hvis du er ny til at tilføje et logo til et websted, kan det virke skræmmende. Det er vigtigt at bestemme, hvordan logoet vises på websiderne. Sørg for, at billedet er proportionalt med dets bredde og højde. Du kan få dit logo skåret, hvis det er for lille. Dette ville påvirke navigationen negativt. For at få de bedste resultater skal du placere billedtagget i øverste venstre hjørne af siden. Du kan gøre dette ved at bruge bootstrap og indsætte et billedtag i the.nav_brand div.

Optimering af sideindlæsningstid

Det er vigtigt at være opmærksom på faktorer, der kan øge indlæsningstiderne, når du opretter et websted. En typisk webside tager omkring 80% at downloade forskellige sider. Din browser sender HTTP-anmodninger om at downloade hvert stykke indhold, der findes på en side. Jo længere tid din side tager at indlæse, jo flere HTTP-anmodninger foretager den. For at reducere antallet af HTTP-anmodninger kan minificeringsteknikker hjælpe dig med at fjerne mellemrum og tegn. Du bør også bruge mindre variabelnavne og -funktioner til at forenkle din kode. En side, der har færre bytes, indlæses hurtigere.

En ideel besøgsprofil

Det er vigtigt at tænke på dit publikums præferencer og adfærd, når du designer et websted. Dit publikum interagerer med dit indhold på en anden måde. Denne viden kan bruges til at forenkle din marketingindsats samt hjælpe dig med at målrette dine reklamekampagner. Du kan opleve, at Bob Barnes bruger meget tid på Twitter, så de annoncer, du placerer på Facebook, passer muligvis ikke til hans behov. Dine tjenester interesserer ham muligvis ikke.